Гарантія та сервіс

 

Гарантійний ремонт

 

Гарантійний ремонт здійснюється в авторизованих сервісних центрах виробника на умовах та в терміни, визначені виробником та законодавством України.

Список авторизованих сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні.

Ви можете відправити товар в наш інтернет магазин електроінструмента тим же методом, яким його отримали,  скориставшись послугами кур'єрских служб. В цьому випадку ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі та відправимо Вам відновлене і придатне до експлуатації виріб.

 

Що робити, якщо сервісний центр не може відремонтувати Ваш інструмент в терміни, що встановлені гарантією?

 

Якщо на протязі терміна дії гарантії товар, що було придбано у нас, вийшов зі строя по вині виробника, але не може бути відремонтований в авторизованному сервісному центрі, ми обміняємо його на новий або вернемо Вам кошти.

 

Для цього, будь-ласка, надайте нам:

- товар, включаючи повну комплектацію;

- гарантійний талон;

- товарний чек або накладну;

- заключення авторизованного сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлежить ремонту або ремонт даного виробу не доцільний.

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

 

- гарантійний талон заповнений з помилками або оформлений некоректно (наприклад, при відсутності підпису Покупця, підтверджуючий згоду з гарантійними умовами);

- серійний номер на інструменті відсутній, не читається, змінений або не відповідає інструменту;

- порушені правила використання, викладені в інструкції по експлуатації, або при не своєчасному сервісному обслуговуванні (якщо це передбачено інструкцією по експлуатації);

- у випадку не правильного зберігання або транспортування, наявності зовнішніх та внутрішніх пошкоджень, обумовлених експлуатацією, або несправностей які виникли внаслідок перезавантаження інструмента в процесі його роботи;

- інструмент, призначений для побутового використання, експлуатувався в комерційних (професійних) цілях;

- порушено збереженність гарантійних пломб;

- інструмент піддавася ремонту або конструктивним вимірам неуповноваженим на те особам чи організаціям.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

 

- на несправності, які виникли з причин, незалежних від виробника: перепад напруги в мережі, стихійні лиха, низька якість палива;

- в разі пошкодження кабелю живлення або штепсельної вилки, що виникли внаслідок багаторазового перегину або механічного пошкодження;

- на деталі, які вийшли з ладу внаслідок природного зносу, а так само запчастини, термін експлуатації яких залежить від регулярної діагностики або технічного обслуговування;

- на витратні деталі і матеріали (щітки, гумові ущільнювачі, шківи, ланцюги, шини, ножі, акумуляторні батареї та ін.);

- на такі види робіт, як регулювання, прочищення та інші профілактичні дії;

- на пошкодження, які сталися в силу недбалого ставлення або використання виробу (порушення температури експлуатації, вплив рідини, запиленості, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);

- на пошкодження, що виникли в результаті експлуатації продукції не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

 

Консультацію можна отримати за телефонами:

067-230-60-43

095-122-50-58

або за електронною поштою:

dewalt.official@gmail.com