Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в мережі магазинів «Планета інструмент», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9.Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості відбувається:
1. якщо він не використовувався;
2. якщо збережено його товарний вигляд;
3. споживчі властивості, пломби, ярлики;
4. розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Роз'яснення:
Товарний вигляд:Новий товар реалізується в заводській упаковці, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати виріб і упаковку не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Чи не використовувався:Вся продукція поставляється в новому вигляді. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (подряпини, потертості, бруд) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики і розрахункові документи:Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.
Аксесуари, видатковий матеріал -поверненню підлягають НЕ розпакувати аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед покупкою.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8.Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
1. пропорційного зменшення ціни;
2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Консультацію можна отримати за телефонами:
067-230-60-43
095-122-50-58
або за електронною поштою: